Discussies van Mariëtte van Selm (17)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteit

"Mij bevalt 'n experiment met If This Then That best aardig. Elke keer wanneer ik een…"

Mariëtte van Selm heeft 11 Sept 2012 gereageerd op archiveren van tweets

11 13 Sept 2012
Antwoord van Chido Houbraken

"Is het taalgebruik in dit persbericht een indicatie van het taalgebruik in het magaz…"

Mariëtte van Selm heeft 5 Apr 2011 gereageerd op Wil je op de hoogte blijven van nieuwe media in de culturele sector?

3 7 Apr 2011
Antwoord van Rowan Huiskes

"Kan Monk uit de voeten met bijzondere tekens? Dubbele punten lijken in is-gelijk-tek…"

Mariëtte van Selm heeft 4 Mrt 2011 gereageerd op Speel mee met Monk, het zoeksysteem voor gedigitaliseerde handschriften.

30 26 Feb 2014
Antwoord van Christian van der Ven

"Afgelopen zomer maakte ik het Twitteraccount @NIODBeeld aan omdat ik screenshots van…"

Mariëtte van Selm heeft 15 Nov 2010 gereageerd op Hoe is jullie #followanarchive dag verlopen?

5 22 Nov 2010
Antwoord van Henk van Tilburg

"Inmiddels heb ik zowel bewegendbeeldcollega René Kok als stilstaandbeeldcollega Harc…"

Mariëtte van Selm heeft 10 Sept 2010 gereageerd op YouTube: (hoe) pakken jullie dat aan?

11 10 Sept 2010
Antwoord van Mariëtte van Selm

"Roelof van Gelder spreekt op 1 oktober a.s. tijdens het najaarscongres van het Konin…"

Mariëtte van Selm heeft 8 Sept 2010 gereageerd op Interessant boek over nooit bezorgde brieven 17e/18e eeuw (zeepost)

19 10 Okt 2012
Antwoord van Luud de Brouwer

"http://apps.nrc.nl/demo-zaterdag/20100904___/2_6/index.html Overigens dreigt er wat…"

Mariëtte van Selm heeft 8 Sept 2010 gereageerd op De digitale student komt in archieven niet aan zijn trekken ?

19 9 Okt 2010
Antwoord van Christian van der Ven

"@Mirjam: deze video is afkomstig van een dvd die een jaar of vijf geleden via de Ann…"

Mariëtte van Selm heeft 7 Sept 2010 gereageerd op YouTube: (hoe) pakken jullie dat aan?

11 10 Sept 2010

"Bij mijn weten houdt het Nationaal Archief zich niet met webarchivering bezig, de Ko…"

Mariëtte van Selm heeft 3 Sept 2010 gereageerd op Koninklijke Bibliotheek en extreem-rechtse en extreem-linkse publicaties

5 6 Sept 2010
Antwoord van Wim van den Hoonaard

"Mirjam: mijn ervaring met gras maaien is dat er altijd sprietjes blijven staan ;-) M…"

Mariëtte van Selm heeft 3 Sept 2010 gereageerd op YouTube: (hoe) pakken jullie dat aan?

11 10 Sept 2010

RSS

Zoeken in Archief 2.0

Loading

© 2017   Gemaakt door Archief 2.0.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden