Discussies van Anje van der Lek (16)

Discussies waarop is gereageerd (16) Antwoorden Recente activiteit

"Hallo Jeroen, M.i. wordt geen enkele vorm van digitale informatie gedekt door het wo…"

Anje van der Lek heeft 22 Jun gereageerd op Scope van "Archiefbescheiden" in Archiefwet

5 23 Jun
Antwoord van Christian van der Ven

"In aanvulling op Henny: collectiebeheer is inderdaad redelijk gecompliceerd. Misschi…"

Anje van der Lek heeft 18 Jan 2016 gereageerd op Hoe kies ik een geschikt archiveringsprogramma?

10 18 Jan 2016
Antwoord van Anje van der Lek

"Waar je op moet letten zijn de kantmeldingen of verwijzingen naar "latere vermelding…"

Anje van der Lek heeft 21 Dec 2015 gereageerd op Niet openbare akten Burgerlijke Stand digitaliseren

2 21 Dec 2015

"Ter info: het Regionaal Archief Alkmaar zal de genealogische data ook als open data…"

Anje van der Lek heeft 9 Dec 2015 gereageerd op Archiefinstellingen: zorg voor een eerlijk speelveld

4 9 Dec 2015

"Hallo Jantine,  Ik neem aan dat je met het gezamelijke e-depot het samenwerkingsverb…"

Anje van der Lek heeft 6 Mrt 2014 gereageerd op Gezamenlijke dienstverlening bij het e-Depot

11 18 Mrt 2014
Antwoord van Luud de Brouwer

"Hoi Julia, De afgelopen KVAN dagen gaf ik met Josine van der Voort een presentatie o…"

Anje van der Lek heeft 19 Sept 2013 gereageerd op Hoeveel kleine archiefdiensten zijn al gestart met e-depot?

5 27 Sept 2013
Antwoord van Julia Romijn-Wixley

"Hoi Iris, je zou het eens kunnen proberen bij Breinstein of TTP (heet tegenwoordig g…"

Anje van der Lek heeft 16 Sept 2012 gereageerd op Ik wil me laten bijscholen, maar hoe?

8 1 Okt 2012
Antwoord van Joost van Koutrik

"Volgens mij is hier nog weinig informatie over, omdat de onzekerheid factor zo groot…"

Anje van der Lek heeft 25 Aug 2011 gereageerd op kostprijs aan opslag voor digital born object

2 14 Sept 2011
Antwoord van Kees Groeneveld

"Ik zou zeggen, dit raakt niet de gemiddelde archivaris, maar de gemiddelde mens! Wat…"

Anje van der Lek heeft 22 Jun 2011 gereageerd op Nederlands Muziekerfgoed - raakt het de Nederlandse archivaris?!

5 29 Jun 2011
Antwoord van Marie-Christine Engels

"Er is een S@P-Jaarboek dat over selectie gaat, is alleen uitverkocht. Vast wel ergen…"

Anje van der Lek heeft 14 Mrt 2011 gereageerd op Literatuur

2 14 Mrt 2011
Antwoord van Arina Overkleeft

RSS

Zoeken in Archief 2.0

Loading

© 2017   Gemaakt door Archief 2.0.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden