Discussies van Luud de Brouwer (380)

Discussies waarop is gereageerd (300) Antwoorden Recente activiteit

"Hoi Annemieke, Dat is goed om te horen.. :) Blijf archief 2.0 volgen. Binnenkort mee…"

Luud de Brouwer heeft 9 Sept 2016 gereageerd op WIJ WILLEN WIKI!

4 9 Sept 2016
Antwoord van Luud de Brouwer

"@Erika Het wordt hier weer aangekondigd Erika. We zien je graag bij de volgende inkl…"

Luud de Brouwer heeft 9 Aug 2016 gereageerd op WIJ WILLEN WIKI!

4 9 Sept 2016

"Hoi Jeroen, Ik vroeg me af of de bestanden uit het e-depot in hun oorspronkelijk for…"

Luud de Brouwer heeft 20 Apr 2016 gereageerd op e-Depot-bestanden ontsluiten via een website

9 2 Jun 2016
Antwoord van Wim van Dongen

"Dank je Jeroen! Dat geeft de burger moed :)"

Luud de Brouwer heeft 19 Apr 2016 gereageerd op e-Depot-bestanden ontsluiten via een website

9 2 Jun 2016
Antwoord van Wim van Dongen

"Ik broed al een tijdje op een reactie op jouw vraag Ernest maar ik kom er eigenlijk…"

Luud de Brouwer heeft 1 Nov 2015 gereageerd op Documenteren van de samenleving en opvang vluchtelingen

6 3 Dec 2015
Antwoord van Christian van der Ven

"Bob, het lijkt me een prime gedachte om verder over na te denken. Waar je in ieder g…"

Luud de Brouwer heeft 17 Okt 2015 gereageerd op Scans en indexen onderzoekers verduurzamen?

3 21 Okt 2015
Antwoord van Marie Juliette Marinus

"@Christian Het probleem met dit soort definities is nou juist dat ze zo breed zijn.…"

Luud de Brouwer heeft 17 Jul 2015 gereageerd op Wat is een digitale onderzoeksomgeving?

57 24 Jul 2015
Antwoord van Hans Donck

"Ik heb deze discussie van een afstand gevolgd en kan me moeilijk vinden in wat ik hi…"

Luud de Brouwer heeft 16 Jul 2015 gereageerd op Wat is een digitale onderzoeksomgeving?

57 24 Jul 2015
Antwoord van Hans Donck

"Bob, Dank voor je uitvoerige toelichting. Dat van die "(gratis) openbare wifi", dat…"

Luud de Brouwer heeft 15 Apr 2015 gereageerd op Onderzoek: Geen veilig versleuteld webverkeer mogelijk met meeste websites van archieforganisaties

7 2 Jun 2015
Antwoord van Mark Alphenaar

"Ingevuld. Ben wel benieuwd naar het resultaat van dit onderzoek."

Luud de Brouwer heeft 14 Apr 2015 gereageerd op UvA studenten zoeken mensen die ervaring hebben met Het Nieuwe Werken!

2 14 Apr 2015

RSS

Zoeken in Archief 2.0

Loading

© 2017   Gemaakt door Archief 2.0.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden