Discussies van Bob Coret (82)

Discussies waarop is gereageerd (62) Antwoorden Recente activiteit

"Christian, We willen meer en meer informatie met elkaar verknopen, naar linked data!…"

Bob Coret heeft 13 Sept 2016 gereageerd op Waardelijst archiefinstellingen (OWMS)

3 28 Okt 2016
Antwoord van Margreet Windhorst

"De afspraak om bij dit archief te praten staat gepland (waarbij ik wel de mogelijkhe…"

Bob Coret heeft 13 Mrt 2016 gereageerd op Enkel archief stuurt me met een kluitje in het riet, meeste gelukkig niet

2 13 Mrt 2016
Antwoord van Bob Coret

"Bennie, Dus je kunt de nadere toegangen, scans en archiefbeschrijvingen als informa…"

Bob Coret heeft 17 Feb 2016 gereageerd op Archiefbescheiden of overheidsinformatie

3 17 Feb 2016
Antwoord van Bob Coret

"De open data van Erfgoed Leiden zal binnenkort inderdaad ook op WieWasWie beschikbaa…"

Bob Coret heeft 2 Dec 2015 gereageerd op Archiefinstellingen: zorg voor een eerlijk speelveld

4 9 Dec 2015
Antwoord van Anje van der Lek

"Laten we dienstverlening eens uitdrukken in openingstijden van de studie/onderzoeksz…"

Bob Coret heeft 27 Jun 2015 gereageerd op Hoe beperkt mag je dienstverlening zijn?

19 2 Jul 2015
Antwoord van Christian van der Ven

"Luud, HTTPS is de beveiligde tegenhanger van HTTP, het protocol dat gebruikt wordt…"

Bob Coret heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Onderzoek: Geen veilig versleuteld webverkeer mogelijk met meeste websites van archieforganisaties

7 2 Jun 2015
Antwoord van Mark Alphenaar

"Christian, Als een HTTPS-website inhoud (zoals bijv. plaatjes of iframe) weergeeft v…"

Bob Coret heeft 14 Apr 2015 gereageerd op Onderzoek: Geen veilig versleuteld webverkeer mogelijk met meeste websites van archieforganisaties

7 2 Jun 2015
Antwoord van Mark Alphenaar

"Luud, De gebruikersovereenkomst had ik nog niet bekeken, je uitspraak dat je 'm sch…"

Bob Coret heeft 10 Apr 2015 gereageerd op Website Regionaal Historisch Centrum Limburg

13 4 Aug 2015
Antwoord van N. Wessels

"Neeltje, Het gaat om de Delen knop die links- of rechtsonder veel pagina's staan (Fa…"

Bob Coret heeft 24 Mrt 2015 gereageerd op Website Regionaal Historisch Centrum Limburg

13 4 Aug 2015
Antwoord van N. Wessels

"Hallo Boy, Hierbij mijn feedback. Moderne look, goed responsive design. Tweetalig,…"

Bob Coret heeft 23 Mrt 2015 gereageerd op Website Regionaal Historisch Centrum Limburg

13 4 Aug 2015
Antwoord van N. Wessels

RSS

Zoeken in Archief 2.0

Loading

© 2017   Gemaakt door Archief 2.0.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden