Discussies van Christian van der Ven (1,020)

Discussies waarop is gereageerd (657) Antwoorden Recente activiteit

"Geen half werk, Jeroen! Bedankt!"

Christian van der Ven heeft 10 Apr gereageerd op Verslag studiereis NA naar San Francisco en Palo Alto

1 10 Apr
Antwoord van Christian van der Ven

"Volgens mij kun je vanuit MF in die standaardformats een export maken, maar bij De R…"

Christian van der Ven heeft 5 Jan gereageerd op 'Mappen' MAIS-Flexis velden met standaarden als DublinCore, TMLO etc.

3 19 Jan
Antwoord van Arjan Blom

"Zit net te denken, dat het voor scan operatoren waarschijnlijk heel veel werk is om…"

Christian van der Ven heeft 16 Dec 2016 gereageerd op Verbaal archief digitaliseren, hoe doe je dat?

8 9 Jan
Antwoord van Liesbeth Keijser

"@Gijs: Dank voor de extra toelichting. Vandaar mijn eerdere overweging om de omslage…"

Christian van der Ven heeft 16 Dec 2016 gereageerd op Verbaal archief digitaliseren, hoe doe je dat?

8 9 Jan

"Daar kun je met een paar mensen wel een goede boom over opzetten :-) Heb zelf geen e…"

8 9 Jan

"Bob, ik stel maar weer de vraag die het gros van de archivarissen zal hebben: waar g…"

Christian van der Ven heeft 1 Sept 2016 gereageerd op Waardelijst archiefinstellingen (OWMS)

3 28 Okt 2016
Antwoord van Margreet Windhorst

"Hoi Jeroen, nogmaals dank. Gelukkig dat er steeds meer aandacht komt voor het via in…"

Christian van der Ven heeft 20 Apr 2016 gereageerd op e-Depot-bestanden ontsluiten via een website

9 2 Jun 2016
Antwoord van Wim van Dongen

"Dáár ben ik nou benieuwd naar - ga ik eens lekker doorheen lezen. Dank!"

Christian van der Ven heeft 18 Apr 2016 gereageerd op e-Depot-bestanden ontsluiten via een website

9 2 Jun 2016
Antwoord van Wim van Dongen

"Goed om te horen, Bob. En die ene reactie lijkt niet op onwil, maar op koudwatervree…"

Christian van der Ven heeft 13 Mrt 2016 gereageerd op Enkel archief stuurt me met een kluitje in het riet, meeste gelukkig niet

2 13 Mrt 2016
Antwoord van Bob Coret

"@Ceciel: Feitelijk stel ik voor om de stappen niet tijdens het zoeken te laten zette…"

Christian van der Ven heeft 7 Dec 2015 gereageerd op Generiek model voor digitale ontsluiting van serie-archieven

13 12 Jan 2016
Antwoord van Ceciel Huitema

RSS

Zoeken in Archief 2.0

Loading

© 2017   Gemaakt door Archief 2.0.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden