Wowee!! Archief 2.0 mocht vandaag het 700e lid verwelkomen! Ongelofelijk hè? Digitale taart valt ons allen ten deel. Hoeveel archivarissen en aanverwante artikelen tellen Nederland en Vlaanderen eigenlijk wel niet?

Maar goed, je weet toch: "het gaat niet om de kwantiteit, het gaat om de kwaliteit!" Dus de vraag is: wat heeft Archief 2.0 jou al opgeleverd? Leuke contacten met collega-archivarissen? Een vruchtbare samenwerking in een project? De gouden tip voor je digitale dienstverlening? Hulp van een onbekende misschien? Of gewoon inspirerende blogs en gezellige forumdiscussies? Kan allemaal... en nog veel meer.

Kortom: laat hieronder een reactie achter waarin je kort vertelt hoe Archief 2.0 voor jou z'n waarde heeft bewezen. En laten we hopen dat deze discussie de langste wordt ooit! :-)

Weergaven: 46

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Wat heeft Archief2.0 mij opgeleverd?
* Nieuwe contacten
* Meer inzicht in waar collegae mee bezig zijn
* Soms heb ik 'probleempje' kunnen voorleggen aan iemand
* Gevoel van saamhorigheid
* Wel lastig om stap te maken van consument tot actieve deelnemer ... heeft vooral met onterecht idee te maken dat wat je schrijft heel 'goed' moet zijn of zo...
* tot zover
Bovendien leveren al die zaken die Julia noemt mij veel positieve energie en inspiratie op :)
Jullie nemen me de woorden uit de mond :-). Ik sluit me bij Julia en Petra aan.
Ja hoor, ik sluit me ook bij alle voorgaande sprekers aan. ;-) Ben nog benieuwd naar concrete voorbeelden waarin Archief 2.0 z'n waarde heeft bewezen. Klein voorbeeldje mijnerzijds: via Archief 2.0 zijn we met een paar personen bij elkaar geweest om het over chat als dienstverleningskanaal te hebben en dat clubje blijft via de community ervaringen uitwisselen die we opdoen tijdens pilots en zo.

Antwoorden op discussie

RSS

Zoeken in Archief 2.0

Loading

© 2017   Gemaakt door Archief 2.0.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden